Detail programu, termíny a přihlášení

 
Fakulta/součást, která program vypisuje:
Filozofická fakulta
Druh programu CŽV:
Programy kvalifikačního vzdělávání (rozšiřující a doplňující vzdělání)
Název skupiny programů, ve které je kurz realizován:
Programy rozšiřující a doplňující vzdělání
Vzdělávací cíle skupiny programů:
Programy rozšiřující a doplňující vzdělání.
Název programu/kurzu:
Workshop na posilování pedagogických kompetencí 1
Zaměření programu/kurzu:
na výkon povolání (profesně)
Jazyk programu/kurzu:
CZ
Anotace programu/kurzu:
Dynamika skupiny: Jak a kdy nastavovat pravidla a vztahy se studujícími na začátku a v průběhu semestru? Výzkumně i prakticky máme ověřeno, že vzdělávání prochází vztahem. Jinými slovy, to, kolik se studenti naučí a jak je učení baví, je do značné míry ovlivněno tím, jaké vztahy mají se svými vyučujícími. Na tomto workshopu společně prozkoumáme za pomocí teoretických modelů, praktických cvičení a sdílení dobré/špatné praxe a) co, b) kdy a c) jak (ne)dělat, abychom vytvořili studijní prostředí, ve kterém se učení daří. Workshop si klade za cíl být nejen více praktický (65 %) než teoretický (35 %), ale hlavně užitečný (100 %). Lektor: Mgr. Petr Sucháček působí v Centru rozvoje pedagogických kompetencí (CERPEK) na Masarykově univerzitě v Brně. Učí předměty Komunikační trénink, Práce se skupinovou dynamikou a Pedagogická komunikace. Rád se potkává s principy nenásilné komunikace, které předává na workshopech pro veřejnost, ve školách a v Nenásilném podcastu.
Vzdělávací cíle programu/kurzu:
Na tomto workshopu společně prozkoumáme za pomocí teoretických modelů, praktických cvičení a sdílení dobré/špatné praxe a) co, b) kdy a c) jak (ne)dělat, abychom vytvořili studijní prostředí, ve kterém se učení daří. Workshop si klade za cíl být nejen více praktický (65 %) než teoretický (35 %), ale hlavně užitečný (100 %).
Požadované předpoklady:
Kurz pro zaměstnance KHI a interní studenty DSP, kteří učí.
Profil absolventa:
Na tomto workshopu společně prozkoumáme za pomocí teoretických modelů, praktických cvičení a sdílení dobré/špatné praxe a) co, b) kdy a c) jak (ne)dělat, abychom vytvořili studijní prostředí, ve kterém se učení daří.
Garant programu/kurzu:
Prchal Pavlíčková Radmila, doc. Mgr. Ph.D.
Zpět na seznam

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Povolit vše Více informací