R502W032 |
AI for teaching
|
Prezenční |
|
|
|
F9PBW008 |
Anglická filologie
|
Prezenční |
|
|
|
F9PBW031 |
Angličtina pro tlumočení a překlad
|
Prezenční |
|
|
|
R502W044 |
Asertivita v praxi
|
Prezenční |
|
|
|
U4HFW002 |
Balancování s work-life-balance. Workshop ke slaďování práce a osobního života a nástrojů na jeho podporu
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW392 |
Bdělá pozornost jako účinný prostředek ke zvládání stresu a zvýšení spokojenosti
|
Kombinovaná |
|
|
|
R501W047 |
Biochemie kolem nás
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW367 |
Bolesti zad jako reakce na stres v pracovním nebo osobním životě
|
Kombinovaná |
|
|
|
M20207 |
Cesta dramaterapie - rozhovor s vnitřním kritikem
|
Prezenční |
|
|
|
R502W042 |
Chemický průmysl v České republice: přehled a možnosti spolupráce
|
Prezenční |
|
|
|
F9KBW001 |
CŽV Psychologie KB
|
Kombinovaná |
|
|
|
F9PBW001 |
CŽV Psychologie PB
|
Prezenční |
|
|
|
F9KNW001 |
CŽV-Psychologie
|
Kombinovaná |
|
|
|
F9PNW001 |
CŽV-Psychologie
|
Prezenční |
|
|
|
R502W004 |
Didaktika biologie (tandemová výuka)
|
Prezenční |
|
|
|
R502W018 |
Didaktika biologie I
|
Prezenční |
|
|
|
R502W036 |
Didaktika biologie: Projektová výuka v biologii
|
Prezenční |
|
|
|
F501W023 |
Didaktika češtiny jako cizího/druhého jazyka
|
Prezenční |
|
|
|
R502W003 |
Didaktika chemie I
|
Prezenční |
|
|
|
R502W003 |
Didaktika chemie I
|
Prezenční |
|
|
|
R502W002 |
Didaktika fyziky I
|
Prezenční |
|
|
|
R502W022 |
Didaktika fyziky II
|
Prezenční |
|
|
|
D6PDW418 |
Digitální gramotnost v předškolním věku se zaměřením na etiku a bezpečí v digitálním světě
|
Kombinovaná |
|
|
|
R901WD04 |
Doplňkové pedagogické studium učitelství biologie
|
Kombinovaná |
|
|
|
R901WD03 |
Doplňkové pedagogické studium učitelství deskriptivní geometrie
|
Kombinovaná |
|
|
|
R901WD05 |
Doplňkové pedagogické studium učitelství environmentální výchovy
|
Kombinovaná |
|
|
|
R901WD02 |
Doplňkové pedagogické studium učitelství fyziky
|
Kombinovaná |
|
|
|
R901WD06 |
Doplňkové pedagogické studium učitelství geografie
|
Kombinovaná |
|
|
|
R901WD01 |
Doplňkové pedagogické studium učitelství matematiky
|
Kombinovaná |
|
|
|
L102W050 |
Dorostové lékařství se zaměřením na rizikové chování v dospívání
|
Kombinovaná |
|
|
|
M70002 |
Duchovní doprovázení
|
Kombinovaná |
|
|
|
L102W038 |
EKG kurz (e-learning)
|
Kombinovaná |
|
|
|
T9KF05 |
Fitness
|
Kombinovaná |
|
|
|
R501W033 |
Funkcionální programování v jazyce Scheme
|
Kombinovaná |
|
|
|
R502W038 |
Fyzika v mezipředmětových vazbách
|
Prezenční |
|
|
|
R502W039 |
Fyzika v živé přírodě
|
Prezenční |
|
|
|
U4HPW001 |
Genderová dimenze ve vědě a výzkumu
|
Kombinovaná |
|
|
|
T7PK74 |
Gymnastická přípravka
|
Prezenční |
|
|
|
D6PDW443 |
Hypersenzitivita u dětí, jak ji poznat a jak s ní pracovat
|
Kombinovaná |
|
|
|
T9KJ28 |
Instruktor jógy
|
Kombinovaná |
|
|
|
R501W025 |
Islám, islámský fundamentalismus a islamismus
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW293 |
Jak na ... EVVO v mateřské škole
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW394 |
Jak na ... hudební výchovu bez bariér
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW301 |
Jak na ... netradiční školní družiny
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW301 |
Jak na ... netradiční školní družiny
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW301 |
Jak na ... netradiční školní družiny
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW378 |
Jak na ... netradiční školní družiny 2
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW378 |
Jak na ... netradiční školní družiny 2
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW294 |
Jak na ... rituály spokojené třídy (2. stupeň ZŠ)
|
Kombinovaná |
|
|
|
D6PDW336 |
Jak na ... tradice v období Velikonoc pro MŠ
|
Kombinovaná |
|
|
|