Program detail, dates and registration
Faculty/department which offers the programme:
Faculty of Science
Type of LLL programme:
Programy dalšího vzdělávání
Name of group of programmes where the course is realised:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků
Educational objectives of the group of programmes:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků.
The name of the programme:
Měřicí systém Vernier ve výuce chemie
Focus of the LLL programme:
on the profession (occupational)
Language of the programme:
CZ
Annotation of the programme:
1. blok - Úvod do práce s měřících systémem Vernier 3 VH
Mgr. Peter Antal, PhD.
Základní informace o experimentálním systému Vernier a možnostech jeho využití při výuce chemie. Seznámení se s možnostmi sdílení a zpracování naměřených dat s využitím přenosného dataloggeru LabQuest 3 a vybraných softwarů.
2. blok - Praktické cvičení 5 VH
Mgr. Peter Antal, PhD., Mgr. Iveta Bártová, PhD.,
Praktické cvičení je zaměřeno na experimenty s využitím vybraných senzorů, čidel a přístrojů. V rámci praktického cvičení se účastnící kurzu seznámí s teplotním čidlem, senzorem tlaku, pH a vodivostní sondou, elektrodou pro měření redoxního potenciálu, detektorem radiace a UV-VIS spektrometrem.
Educational objectives of the programme:
1. blok vzdělávacího programu:
osvojení si poznatků o možnostech využití měřícího systému Vernier jako moderního nástroje ve výuce chemie s přesahem do jiných předmětů (matematika, fyzika, informatika)
- Přednáška spojena s praktickými ukázkami má za cíl poskytnout základní informace o práci se systémem Vernier a možnostech jeho zapojení do praktické výuky chemie.
2. blok vzdělávacího programu:
praktický nácvik pro osvojení si práce s měřícím systémem Vernier s využitím vybraných senzorů, čidel a přístrojů
- Praktické cvičení umožní učitelům vyzkoušet si sérii experimentů použitelných ve výuce chemie jako demonstrační experimenty nebo experimenty vhodná pro studenty do laboratorních cvičení.
Required prerequisites:
neuvedeno
Graduate’s profile:
neuvedeno
Programme guarantor:
Antal Peter, Mgr. Ph.D.