D6PDW261 |
3D tisk - tiskárny, tvorba modelu a tisk na 3D tiskárně |
Kombinovaná |
|
D6PDW264 |
AAK - technické pomůcky a programová podpora |
Kombinovaná |
|
D6PDW251 |
Abaku - metoda výuky početních dovedností |
Kombinovaná |
|
D6PDW187 |
Adaptační obtíže dítěte předškolního věku při nástupu do MŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW008 |
AJ hravě a netradičně |
Kombinovaná |
|
D6PDW043 |
Aktivity a metody volnočasového vzdělávání ve výuce |
Kombinovaná |
|
D6PDW408 |
Anglická výslovnost - dostaňte se do kondice! |
Kombinovaná |
|
D6PDW080 |
Angličtina hravě a netradičně v mateřské škole |
Kombinovaná |
|
D6PDW409 |
Angličtina se zapojením psychomotoriky a pohybu "My space, time, body and mind program" |
Kombinovaná |
|
D6PDW139 |
Aranžování květin pro mírně pokročilé |
Kombinovaná |
|
D6PDW138 |
Aranžování květin pro začátečníky |
Kombinovaná |
|
D6PDW260 |
Arduino - seznámení s platformou a vzorová zapojení |
Kombinovaná |
|
D6PDW068 |
Arduino I - seznámení s platformou a vzorová zapojení |
Kombinovaná |
|
D6PDW188 |
Aspekty sociální a emoční zralosti pro pedagogy MŠ a ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW392 |
Bdělá pozornost jako účinný prostředek ke zvládání stresu a zvýšení spokojenosti |
Kombinovaná |
|
D6PDW367 |
Bolesti zad jako reakce na stres v pracovním nebo osobním životě |
Kombinovaná |
|
D6PDW274 |
BOZP pro učitele tělesné výchovy |
Kombinovaná |
|
D6PDW175 |
Čekání na Vánoce aneb adventní věnec a vánoční hvězda |
Kombinovaná |
|
D6PDW069 |
Číst se naučí každý |
Kombinovaná |
|
D6PDW016 |
Čtenářská a informační gramotnost ve výuce, příklady dobré praxe I. |
Kombinovaná |
|
D6PDW370 |
Den zdraví |
Kombinovaná |
|
D6PDW257 |
Dvouleté dítě a práce s pohádkami |
Kombinovaná |
|
D6PDW369 |
Emoce v práci učitele |
Kombinovaná |
|
D6PDW237 |
Empaťák (rozvoj sociálních dovedností na 1. stupniZŠ) |
Kombinovaná |
|
D6PDW235 |
Empaťák pro střední školy |
Kombinovaná |
|
D6PDW227 |
Environmentální vzdělávání: prakticky a digitálně |
Kombinovaná |
|
D6PDW214 |
Filosofie a tvář školy |
Kombinovaná |
|
D6PDW359 |
Formativní hodnocení |
Kombinovaná |
|
D6PDW350 |
Formativní hodnocení v prostředí gymnázia: metody a nástroje formativního hodnocení |
Kombinovaná |
|
D6PDW282 |
Formativní hodnocení ve výuce : metody, nástroje a techniky formativního hodnocení v prostředí mateřských škol |
Kombinovaná |
|
D6PDW155 |
Formativní hodnocení ve výuce na ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW263 |
Genderové stereotypy a jejich rizika v současné škole |
Kombinovaná |
|
D6PDW172 |
Gymnastika mozku ve výuce pro pokročilé |
Kombinovaná |
|
D6PDW387 |
Historie pohádek a jejich vliv na dětský vývoj |
Kombinovaná |
|
D6PDW047 |
Hravá jóga |
Kombinovaná |
|
D6PDW248 |
Hrdina a zloduch (práce s literaturou na 1. stupni ZŠ) |
Kombinovaná |
|
D6PDW026 |
ICT Intergacen digitálních technologií do výuky |
Kombinovaná |
|
D6PDW413 |
Individualizace výuky s ohledem na kognitivní vyspělost žáků |
Kombinovaná |
|
D6PDW065 |
Individuální konzultační kurz k rigorózní práci |
Kombinovaná |
|
D6PDW061 |
Inovativní metody ve výuce cizího jazyka (AJ, NJ) |
Kombinovaná |
|
D6PDW071 |
Inovativní metody ve výuce cizího jazyka (AJ, NJ) |
Kombinovaná |
|
D6PDW183 |
Instagram vše co potřebujete vědět |
Kombinovaná |
|
D6PDW316 |
Integrovaná tématická výuka /Highly Effective Teaching/ |
Kombinovaná |
|
D6PDW416 |
Jak bojovat proti jednostrannému přetěžování dětí |
Kombinovaná |
|
D6PDW371 |
Jak na .. manuální a relaxační techniky v prostředí MŠ a 1. st. ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW343 |
Jak na ... grafomotoriku a prvopočáteční psaní |
Kombinovaná |
|
D6PDW338 |
Jak na ... aktivizační metody ve výuce pro 1. stupeň ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW339 |
Jak na ... aktivizační metody ve výuce pro 2. stupeň ZŠ a střední školy |
Kombinovaná |
|
D6PDW293 |
Jak na ... EVVO v mateřské škole |
Kombinovaná |
|
D6PDW298 |
Jak na ... hodnocení a sebehodnocení žáků |
Kombinovaná |
|
D6PDW296 |
Jak na ... hospitační činnost v MŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW394 |
Jak na ... hudební výchovu bez bariér |
Kombinovaná |
|
D6PDW321 |
Jak na ... hudební výchovu bez bariér (pro MŠ) |
Kombinovaná |
|
D6PDW323 |
Jak na ... hudební výchovu bez bariér (pro SŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW322 |
Jak na ... hudební výchovu bez bariér (pro ZŠ) |
Kombinovaná |
|
D6PDW301 |
Jak na ... netradiční školní družiny |
Kombinovaná |
|
D6PDW378 |
Jak na ... netradiční školní družiny 2 |
Kombinovaná |
|
D6PDW342 |
Jak na ... předčtenářskou a čtenářskou gramotnost |
Kombinovaná |
|
D6PDW294 |
Jak na ... rituály spokojené třídy (2. stupeň ZŠ) |
Kombinovaná |
|
D6PDW340 |
Jak na ... sebereflexi a sebehodnocení žáka 1. stupeň ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW341 |
Jak na ... sebereflexi a sebehodnocení žáka 2. stupeň ZŠ a střední školy |
Kombinovaná |
|
D6PDW304 |
Jak na ... sociální dovednosti dětí v předškolním věku |
Kombinovaná |
|
D6PDW302 |
Jak na ... společenské vědy na SŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW303 |
Jak na ... tradice v období adventu |
Kombinovaná |
|
D6PDW336 |
Jak na ... tradice v období Velikonoc pro MŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW337 |
Jak na ... tradice v období Velikonoc pro ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW345 |
Jak na ... výukové cíle pro 1. stupeň ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW344 |
Jak na ... výukové cíle pro 2. stupeň ZŠ a SŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW347 |
Jak na ... zábavné tvoření během Velikonoc |
Kombinovaná |
|
D6PDW331 |
Jak na ... začínajícího učitele (SŠ) |
Kombinovaná |
|
D6PDW326 |
Jak na ... začínajícího učitele (ZŠ) |
Kombinovaná |
|
D6PDW325 |
Jak na ... zajímavou výuku cizího jazyka (hravá angličtina) |
Kombinovaná |
|
D6PDW372 |
Jak na ... základní pohled, vstup do fyzioterapeutických metod a jejich využití v praxi ve speciální pedagogice |
Kombinovaná |
|
D6PDW412 |
Jak na ...vedení lidí |
Kombinovaná |
|
D6PDW307 |
Jak na český jazyk a literaturu jako začínající učitel na SŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW308 |
Jak na český jazyk a literaturu jako začínající učitel na ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW390 |
Jak na EVVO na ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW203 |
Jak na hravou angličtinu v mateřské škole |
Kombinovaná |
|
D6PDW383 |
Jak na metodologii v závěrečných prací - kvantitativní metodologie |
Kombinovaná |
|
D6PDW384 |
Jak na metodologii v závěrečných pracích - kvalitativní metodologie |
Kombinovaná |
|
D6PDW398 |
Jak na metodologii v závěrečných pracích - kvalitativní metodologie |
Kombinovaná |
|
D6PDW397 |
Jak na metodologii v závěrečných pracích - kvantitativní metodologie |
Kombinovaná |
|
D6PDW389 |
Jak na projektové dny ve škole |
Kombinovaná |
|
D6PDW400 |
Jak na projektové dny ve škole |
Kombinovaná |
|
D6PDW250 |
Jak na tvorbu a práci s myšlenkovými mapami |
Kombinovaná |
|
D6PDW404 |
Jak na tvorbu vánočních sádrových odlitků - kreativní workshop, využití silikonových forem |
Kombinovaná |
|
D6PDW291 |
Jak na... aktivizační metody |
Kombinovaná |
|
D6PDW288 |
Jak na... občanku na ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW289 |
Jak na... rituály spokojené třídy (1. stupeň ZŠ) |
Kombinovaná |
|
D6PDW295 |
Jak na... rituály spokojené třídy v mateřské škole |
Kombinovaná |
|
D6PDW286 |
Jak na...adaptaci na mateřskou školu |
Kombinovaná |
|
D6PDW287 |
Jak na...tvorbu myšlenkových map |
Kombinovaná |
|
D6PDW093 |
Jak podpořit u dětí vědomé zacházení s pozorností |
Kombinovaná |
|
D6PDW247 |
Jak psát pohádky pro děti |
Kombinovaná |
|
D6PDW330 |
Jak psát slovní hodnocení |
Kombinovaná |
|
D6PDW088 |
Jak rozvíjet matematickou gramotnost aneb Matematika v praxi |
Kombinovaná |
|
D6PDW210 |
Jak si předvánočně vyzdobit třídu (praktické náměty a tvoření) |
Kombinovaná |
|
D6PDW417 |
Jak správně na transfery a nácvik rovnováhy a lokomoce u handicapovaných dětí |
Kombinovaná |
|
D6PDW236 |
Jak učit o přírodě (bez přírody) |
Kombinovaná |
|
D6PDW346 |
Jak učit o přírodě (bez přírody) pro ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW324 |
Jak učit POLY |
Kombinovaná |
|
D6PDW215 |
Jak učit POLY na 1. stupni ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW216 |
Jak učit POLY v mateřské škole |
Kombinovaná |
|
D6PDW399 |
Jak zapojit angličtinu do mateřské školy? Teorie i praxe |
Kombinovaná |
|
D6PDW379 |
Jak zvládnout školní a třídní dokumentaci |
Kombinovaná |
|
D6PDW272 |
Jarní aranžování - dekorace na váš stůl |
Kombinovaná |
|
D6PDW030 |
Jazykový kurz angličtiny - konverzace pro každý den |
Kombinovaná |
|
D6PDW037 |
Jazykový kurz angličtiny pro začátečníky |
Kombinovaná |
|
D6PDW252 |
Jóga - hrátky v mateřské škole |
Kombinovaná |
|
D6PDW309 |
Jóga - hrátky v mateřské škole jako forma psychohygieny |
Kombinovaná |
|
D6PDW253 |
Jóga a její využití v hodinách TV na 1. a 2. stupni ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW310 |
Jóga jako forma psychohygieny a její využití v hodinách TV na 1. a 2. stupni ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW266 |
Kam dál? Aneb ukončování školní docházky u žáků /nejen/ se SVP - možnosti a výzvy |
Kombinovaná |
|
D6PDW234 |
Když je vize, tak to jde! |
Kombinovaná |
|
D6PDW090 |
Kognitivně-behaviorální přístupy v praxi pedagoga |
Kombinovaná |
|
D6PDW143 |
Kompetence leadera úspěšné školy - Vedení pedagogického týmu |
Kombinovaná |
|
D6PDW377 |
Komplexní rozvíjení dítěte předškolního věku prostřednictvím pohádek, příběhů i veršů |
Kombinovaná |
|
D6PDW306 |
Komunikace pedagog - rodič žáka |
Kombinovaná |
|
D6PDW081 |
Kritéria školní zralosti ? odklad školní docházky a zápisy do 1. tříd z různých úhlů pohledu |
Kombinovaná |
|
D6PDW220 |
Krizová komunikace pro vedoucí pracovníky škol |
Kombinovaná |
|
D6PDW259 |
Kurikulární revize jako výzva současného školství |
Kombinovaná |
|
D6PDW315 |
Kurz MS Excel pro zpracování jízdních řádů |
Kombinovaná |
|
D6PDW114 |
Kurz pro začínající učitele |
Kombinovaná |
|
D6PDW348 |
Kurz prožitkového tvoření z hlíny |
Kombinovaná |
|
D6PDW086 |
Kurz první pomoci rozšiřující zdravotnické znalosti pedagogů |
Kombinovaná |
|
D6PDW254 |
Kurz psaní všemi deseti |
Kombinovaná |
|
D6PDW074 |
Lego EV3 I - seznámení s platformou a vzorové konstrukce |
Kombinovaná |
|
D6PDW190 |
Logoped ve zdravotnictví |
Kombinovaná |
|
D6PDW031 |
Matematická pregramotnost ? rozvoj předčíselných a matematických představ a dovedností v předškolním věku |
Kombinovaná |
|
D6PDW245 |
Média a zdravý životní styl |
Kombinovaná |
|
D6PDW208 |
Média a zdravý životní styl |
Kombinovaná |
|
D6PDW044 |
Mediální výchova a gramotnost ve školních lavicích |
Kombinovaná |
|
D6PDW356 |
Metody k podpoře čtenářské gramotnosti a k čtení s porozuměním |
Kombinovaná |
|
D6PDW089 |
Metody k podpoře čtenářské gramotnosti napříč vyučovacími předměty |
Kombinovaná |
|
D6PDW106 |
Metody vedení lidí (mentoring, koučování, delegování) a motivace pracovníků |
Kombinovaná |
|
D6PDW375 |
Mezilidské vztahy - klima školy, motivace zaměstnanců a její podpora vedoucím pracovníkem |
Kombinovaná |
|
D6PDW284 |
Micro:bit - vstupní brána do moderních technologií |
Kombinovaná |
|
D6PDW281 |
Moderní výukové metody - portfolia, atraktivní studijní materiály |
Kombinovaná |
|
D6PDW374 |
MOODLE pro pokročilé |
Kombinovaná |
|
D6PDW373 |
MOODLE pro začátečníky |
Kombinovaná |
|
D6PDW335 |
Mozková cvičení pro lepší učení aneb mozková gymnastika |
Kombinovaná |
|
D6PDW199 |
Můj hrdina - práce s literaturou ve výuce na 2. stupni ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW211 |
Náměty a aktivity s dětmi v předvánočním čase (tvoření) |
Kombinovaná |
|
D6PDW218 |
Náměty do hodin hudební výchovy na SŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW201 |
Náměty do výuky zaměřené na EVVO |
Kombinovaná |
|
D6PDW241 |
Náměty na aktivity s dětmi od 2-3 let v mateřské škole |
Kombinovaná |
|
D6PDW391 |
Náměty pro výuku tělesné výchovy |
Kombinovaná |
|
D6PDW351 |
Náměty pro výuku tělesné výchovy na 1. st. ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW053 |
Neklidné dítě (ADHD, ADD) ? výchovné a vzdělávací strategie |
Kombinovaná |
|
D6PDW027 |
Neklidné dítě (ADHD) - výchovné a vzdělávací strategie |
Kombinovaná |
|
D6PDW403 |
Od Rubense po plejtváka aneb jak přinést světové umění do výuky |
Kombinovaná |
|
D6PDW275 |
Odpovědnost vedoucího zaměstnance školy nebo školského zařízení za BOZP pracovnělékařské služby ve školství |
Kombinovaná |
|
D6PDW075 |
Osobnostně sociální rozvoj pedagoga - jak profesionálně komunikovat se svým okolím |
Kombinovaná |
|
D6PDW032 |
Osobnostně sociální rozvoj pedagoga MŠ - komunikační dovednosti a spolupráce |
Kombinovaná |
|
D6PDW036 |
Osobnostně sociální rozvoj učitele |
Kombinovaná |
|
D6PDW314 |
Ovládněte digitální zrcadlovku a bezzrcadlovku |
Kombinovaná |
|
D6PDW040 |
Pedagogická diagnostika dítěte předškolního věku |
Kombinovaná |
|
D6PDW121 |
Pedagogická diagnostika v mateřské škole |
Kombinovaná |
|
D6PDW057 |
Pedagogická propedeutika |
Kombinovaná |
|
D6PDW244 |
Pohádky a jejich význam v mateřské škole |
Kombinovaná |
|
D6PDW193 |
Pohádky o zvířatech |
Kombinovaná |
|
D6PDW041 |
Polytechnická výchova v MŠ - rozvoj prostorové představivosti |
Kombinovaná |
|
D6PDW365 |
Polytechnika pro 1. st. ZŠ - inspirace a rozvoj didaktických dovedností |
Kombinovaná |
|
D6PDW366 |
Polytechnika pro 2. stupeň - inspirace a rozvoj didaktických dovedností |
Kombinovaná |
|
D6PDW364 |
Polytechnika pro MŠ - inspirace a rozvoj didaktických dovedností |
Kombinovaná |
|
D6PDW395 |
Polytechnika pro MŠ a 1. st. ZŠ - inspirace a rozvoj didaktických dovedností |
Kombinovaná |
|
D6PDW376 |
Portfolio dítěte v mateřské škole |
Kombinovaná |
|
D6PDW225 |
Postup pedagogického pracovníka při podezření na výskyt návykových látek |
Kombinovaná |
|
D6PDW161 |
Práce s ?nestandardním? typem žáků |
Kombinovaná |
|
D6PDW270 |
Práce s "nestandardním" typem žáků |
Kombinovaná |
|
D6PDW393 |
Práce s dechem jako klíč pro uvolnění těla a mysli |
Kombinovaná |
|
D6PDW028 |
Práce s nestandardním typem žáků |
Kombinovaná |
|
D6PDW271 |
Práce s příběhy - rozvoj předčtenářské gramotnosti v MŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW276 |
Pracovní, školní a mimoškolní úrazy a odpovědnost vedoucího zaměstnance |
Kombinovaná |
|
D6PDW189 |
Praktické včelařství aneb workshop o včelách a včelích produktech pro přátele přírody i začínající včelaře |
Kombinovaná |
|
D6PDW406 |
Praktický kurz prostorové orientace |
Kombinovaná |
|
D6PDW299 |
Právní postavení pedagoga na SŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW256 |
Právní postavení pedagoga na základní škole |
Kombinovaná |
|
D6PDW292 |
Právní postavení pedagoga na ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW290 |
Právní postavení pedagoga v MŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW197 |
Právní postavení pedagoga ve školství |
Kombinovaná |
|
D6PDW083 |
Prevence školní neúspěšnosti a předcházení SPU již v MŠ a v 1. třídách ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW280 |
Příprava výukového videa - využití mobilního telefonu a PC |
Kombinovaná |
|
D6PDW116 |
Přípravný seminář T.E.T. Škola bez poražených pro pedagogické pracovníky |
Kombinovaná |
|
D6PDW076 |
Problémové chování z pohledu ABA /aplikované analyzy/ |
Kombinovaná |
|
D6PDW405 |
První pomoc u dětí |
Kombinovaná |
|
D6PDW268 |
Psaní všemi deseti prsty |
Kombinovaná |
|
D6PDW368 |
Relaxace nervové soustavy jako prevence syndromu vyhoření, relaxační techniky nejen pro učitele |
Kombinovaná |
|
D6PDW196 |
Rituály spokojené třídy |
Kombinovaná |
|
D6PDW242 |
Rituály spokojené třídy (pro mateřské školy) |
Kombinovaná |
|
D6PDW243 |
Rituály spokojené třídy (pro učitele 1. tříd ZŠ) |
Kombinovaná |
|
D6PDW238 |
Rituály spokojené třídy (pro učitele 2. stupně ZŠ) |
Kombinovaná |
|
D6PDW200 |
Rituály spokojené třídy v mateřských školách |
Kombinovaná |
|
D6PDW354 |
Rizika spojená s umělou inteligencí |
Kombinovaná |
|
D6PDW001 |
Rizika virtuální komunikace |
Kombinovaná |
|
D6PDW051 |
Rozvíjení počtářské gramotnosti na 1. st. ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW240 |
Rozvoj dítěte prostřednictvím aktivit a výletů v Moravskoslezském kraji - webinář |
Kombinovaná |
|
D6PDW070 |
Rozvoj grafomotorických dovedností |
Kombinovaná |
|
D6PDW223 |
Rozvoj osobnosti dítěte předškolního věku prostřednictvím aktivit a výletů v Pardubickém kraji - webinář |
Kombinovaná |
|
D6PDW077 |
Rozvoj osobnosti pedagoga - zvládání sociálních interakcí pomocí praktické asertivity |
Kombinovaná |
|
D6PDW222 |
Rozvoj osobnosti žáka na 1. stupni ZŠ prostřednictvím aktivit a výletů v Olomouckém kraji - webinář |
Kombinovaná |
|
D6PDW239 |
Rozvoj žáka prostřednictvím aktivit a výletů v Praze - webinář |
Kombinovaná |
|
D6PDW255 |
Skupinové bubnování a rytmická cvičení pro učitele 1. stupně základní školy |
Kombinovaná |
|
D6PDW194 |
Skupinové bubnování a rytmická cvičení pro učitele MŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW164 |
Sociální dovednosti dítěte předškolního věku - webinář |
Kombinovaná |
|
D6PDW283 |
Spokojený ředitel - spokojený tým aneb Wellbeing v praxi vedoucího pedagogického pracovníka |
Kombinovaná |
|
D6PDW224 |
Spolupráce školy a policie při šetření protiprávního jednání žáka |
Kombinovaná |
|
D6PDW094 |
Spolupráce učitele s asistentem pedagoga ve třídě |
Kombinovaná |
|
D6PDW137 |
Spolupráce učitele s asistentem pedagoga ve třídě |
Kombinovaná |
|
D6PDW273 |
Spolupráce učitele s asistentem pedagoga ve třídě |
Kombinovaná |
|
D6PDW063 |
ŠPZ a jejich činnost při podpoře inkluzivního vzdělávání ve spolupráci s MŠ a ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW012 |
STUDIUM PEDAGOGIKY podle § 22 odst. 1 písm. a)zákona č.563/2004 Sb. a § 3 vyhlášky č.317/2005 Sb. |
Kombinovaná |
|
D6PDW011 |
Studium pedagogiky pro asistenty pedagoga |
Kombinovaná |
|
D6PDW407 |
Studium pedagogiky pro asistenty pedagoga 121 hodin |
Kombinovaná |
|
D6PDW013 |
Studium pro asistenty pedagoga |
Kombinovaná |
|
D6PDW064 |
Studium pro ředitele škol a školských zařízení (kombinované studium) |
Kombinovaná |
|
D6PDW267 |
Svět médií: základy pro jeho pochopení a využití |
Kombinovaná |
|
D6PDW277 |
Systém řízení a vedení dokumentace BOZP ve školství |
Kombinovaná |
|
D6PDW246 |
Teambuildingové aktivity v rámci klasické výuky |
Kombinovaná |
|
D6PDW209 |
Teambuildingové aktivity v rámci klasické výuky |
Kombinovaná |
|
D6PDW072 |
Technická kreativita aneb hravé polytechnické vzdělávání ve školní dílně |
Kombinovaná |
|
D6PDW415 |
Techniky tečkování s barvení svíček |
Kombinovaná |
|
D6PDW186 |
TETRECOM - diagnostika znalosti písmen a čísel |
Kombinovaná |
|
D6PDW009 |
To chce klid - Emoce a zvládání obtížných situaci |
Kombinovaná |
|
D6PDW249 |
Tvůrčí psaní a práce s emocemi v hodinách literatury na SŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW386 |
Tvůrčí psaní pro děti |
Kombinovaná |
|
D6PDW202 |
Tvůrčí psaní s archetypy |
Kombinovaná |
|
D6PDW015 |
Učíme hravě a netradičně ? zpestření výuky anglického jazyka na ZŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW300 |
Učíme se v přírodě (1. stupeň ZŠ) |
Kombinovaná |
|
D6PDW297 |
Učíme se v přírodě (2. stupeň ZŠ) |
Kombinovaná |
|
D6PDW332 |
Učitel a jeho komunikace s rodičem |
Kombinovaná |
|
D6PDW262 |
Učitelská profese v minulosti a dnes |
Kombinovaná |
|
D6PDW361 |
Umělá inteligence a využití moderních technologií ve výuce |
Kombinovaná |
|
D6PDW360 |
Umělá inteligence jako efektivní nástroj ve výuce |
Kombinovaná |
|
D6PDW353 |
Umělá inteligence v práci vysokoškolského pedagoga |
Kombinovaná |
|
D6PDW269 |
Umění dialogu. Konkurenční sociální dovednost pedagogického pracovníka |
Kombinovaná |
|
D6PDW219 |
Úspěchy marketingových nápadů ve školství |
Kombinovaná |
|
D6PDW410 |
Úspěchy marketingových nápadů ve školství |
Kombinovaná |
|
D6PDW265 |
Úvod do alternativní a augmentativní komunikace /AAK/ |
Kombinovaná |
|
D6PDW388 |
Úvod do naladěné komunikace v prostředí školy |
Kombinovaná |
|
D6PDW380 |
Úvod do naladěné komunikace ve školách |
Kombinovaná |
|
D6PDW396 |
Úvod do praxe začínajících učitelů mateřských škol |
Kombinovaná |
|
D6PDW382 |
Úvod do praxe začínajícího učitele v mateřské škole |
Kombinovaná |
|
D6PDW205 |
V batohu - Moravskoslezský kraj (pro MŠ) |
Kombinovaná |
|
D6PDW204 |
V batohu - Praha (pro ZŠ) |
Kombinovaná |
|
D6PDW221 |
V batohu (Vánoce) - náměty na aktivity s dětmi ve vánočním čase |
Kombinovaná |
|
D6PDW320 |
Vánoce a zdraví |
Kombinovaná |
|
D6PDW357 |
Vázaná kytice a květinový boxík |
Kombinovaná |
|
D6PDW198 |
Vedeme děti ke knihám - hravě a zábavně |
Kombinovaná |
|
D6PDW160 |
Vedoucí pedagogický pracovník - kurz manažerských dovedností I. |
Kombinovaná |
|
D6PDW349 |
Velikonoční dílna pro veřejnost |
Kombinovaná |
|
D6PDW333 |
Vitráže technikou Tiffany |
Kombinovaná |
|
D6PDW381 |
Všemi smysly (zážitková pedagogika) |
Kombinovaná |
|
D6PDW401 |
Všemi smysly! |
Kombinovaná |
|
D6PDW206 |
Výchova k občanství: Pestré aktivity a aktivní žáci |
Kombinovaná |
|
D6PDW402 |
Výchovná práce s dětmi od 2-3 let v dětské skupině |
Kombinovaná |
|
D6PDW414 |
Výroba adventního věnce a máčení a "mrazení"adventní sady svíček |
Kombinovaná |
|
D6PDW226 |
Výroba svíček pro adventní věnec |
Kombinovaná |
|
D6PDW232 |
Výrobek pro polytechnické vzdělávání |
Kombinovaná |
|
D6PDW363 |
Výuka algoritmizace a programování pomocí micro:bitu |
Kombinovaná |
|
D6PDW305 |
Využití aktivizačních metod ve výuce |
Kombinovaná |
|
D6PDW285 |
Vývoj hry dítěte |
Kombinovaná |
|
D6PDW212 |
Výživa a pohyb (ne)vědecký pohled na problematiku stravování |
Kombinovaná |
|
D6PDW213 |
Výživa a pohyb (ne)vědecký pohled na problematiku stravování (pro učitele TV) |
Kombinovaná |
|
D6PDW170 |
Well-being: módní trend, nebo udržitelný stav? |
Kombinovaná |
|
D6PDW411 |
Wellbeing ve škole podle návrhů revidovaného RVP ZV |
Kombinovaná |
|
D6PDW385 |
Wellbeing, jak vést děti k životní spokojenosti |
Kombinovaná |
|
D6PDW217 |
Začínající učitel na střední škole |
Kombinovaná |
|
D6PDW278 |
Začínám učit v MŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW313 |
Zahradní design |
Kombinovaná |
|
D6PDW358 |
Zahradní design |
Kombinovaná |
|
D6PDW045 |
Žák se SVP v distančním vzdělávání |
Kombinovaná |
|
D6PDW207 |
Základy společenských věd: Pestré aktivity a aktivní žáci |
Kombinovaná |
|
D6PDW279 |
Základy teorie a praxe pro začínající pedagogy MŠ |
Kombinovaná |
|
D6PDW352 |
Základy umělé inteligence pro pedagogy |
Kombinovaná |
|
D6PDW355 |
Základy umělé inteligence pro veřejnost |
Kombinovaná |
|
D6PDW151 |
Zásady práce s dítětem s ADHD |
Kombinovaná |
|
D6PDW362 |
Zážitková pedagogika |
Kombinovaná |
|
D6PDW334 |
Zdokonalovací seminář pro mozek v kondici |
Kombinovaná |
|
D6PDW084 |
Zpracování digitální fotografie a úprava obrázků pro začátečníky |
Kombinovaná |
|
D6PDW179 |
Zpracování fotografií pro využití na sociálních sítích |
Kombinovaná |
|