R502W032 |
AI for teaching |
Prezenční |
|
R502W044 |
Asertivita v praxi |
Prezenční |
|
R502W042 |
Chemický průmysl v České republice: přehled a možnosti spolupráce |
Prezenční |
|
R502W005 |
Didaktika biologie (projektová výuka) |
Prezenční |
|
R502W004 |
Didaktika biologie (tandemová výuka) |
Prezenční |
|
R502W018 |
Didaktika biologie I |
Prezenční |
|
R502W021 |
Didaktika biologie II |
Prezenční |
|
R502W036 |
Didaktika biologie: Projektová výuka v biologii |
Prezenční |
|
R502W037 |
Didaktika biologie: Tandemová výuka |
Prezenční |
|
R502W003 |
Didaktika chemie I |
Prezenční |
|
R502W023 |
Didaktika chemie II |
Prezenční |
|
R502W002 |
Didaktika fyziky I |
Prezenční |
|
R502W022 |
Didaktika fyziky II |
Prezenční |
|
R502W014 |
Didaktika geografie - aktuální témata fyzické a environmentální geografie |
Prezenční |
|
R502W013 |
Didaktika geografie - reflexe zkušeností z mikrovýstupů, nové metody výuky |
Prezenční |
|
R502W025 |
Didaktika geografie II - Vybraná témata geografie vzdělávání |
Prezenční |
|
R502W026 |
Didaktika geografie III - Vybraná témata geografie vzdělávání |
Prezenční |
|
R502W001 |
Didaktika matematiky I |
Prezenční |
|
R502W019 |
Didaktika matematiky II |
Prezenční |
|
R502W041 |
Distanční vzdělávání a e-learning, internetová komunikace |
Prezenční |
|
R502W010 |
Evaluace na UPOL |
Prezenční |
|
R502W038 |
Fyzika v mezipředmětových vazbách |
Prezenční |
|
R502W039 |
Fyzika v živé přírodě |
Prezenční |
|
R502W028 |
Jak udělat distanční výuku zajímavou |
Prezenční |
|
R502W017 |
Jak zajistit synchronní online výuku |
Prezenční |
|
R502W034 |
Jak zvládat zátěž v akademickém prostředí I |
Prezenční |
|
R502W035 |
Jak zvládat zátěž v akademickém prostředí II |
Prezenční |
|
R502W016 |
Koordinátor EVVO v kostce |
Prezenční |
|
R502W011 |
Kurz - Moodle I |
Prezenční |
|
R502W012 |
Kurz - Moodle II |
Prezenční |
|
R502W020 |
Kurz - Moodle III |
Prezenční |
|
R502W030 |
Lektorské dovednosti I |
Prezenční |
|
R502W031 |
Lektorské dovednosti II |
Prezenční |
|
R502W027 |
LOUIS - výuka přenositelných kompetencí |
Prezenční |
|
R502W033 |
Metodologie exkurze a přehled možných exkurzí do chemických podniků vyrábějících základní chemické sloučeniny |
Prezenční |
|
R502W043 |
Moodle pro začátečníky a mírně pokročilé |
Prezenční |
|
R502W006 |
Obecná didaktika I |
Prezenční |
|
R502W024 |
Obecná didaktika II |
Prezenční |
|
R502W007 |
Plagiátorství, jak číst výstupy |
Prezenční |
|
R502W008 |
Plagiátorství, jak číst výstupy (pro garanty studijních programů) |
Prezenční |
|
R502W015 |
Proč a jak (se) učit o změně klimatu |
Prezenční |
|
R502W029 |
Reflexe filosofie biologie ve vyučování |
Prezenční |
|
R502W009 |
Rétorika |
Prezenční |
|
R502W040 |
Umělá Inteligence ve vzdělávání (workshop) |
Prezenční |
|